piątek, 15 marca 2013

Festiwal Kocham Dziwne Kino 2013

Wstydem byłoby pominięcie na tym blogu imprezy jaką jest Festiwal Kocham Dziwne Kino, więc nie pomijam. Impreza odbędzie się w dniach 9-10 sierpnia w Pabianicach (koło Łodzi) w lokalnym kinie Tomi. Mały budynek , w którym jako dzieciak płakałem po śmierci Mufasy oraz ćwiczyłem salta po Matriksie. Po lewej stronie kasa, obok stoisko z żarciem, wszędzie zapach popcornu.  Miejsce uratowane przed śmiercią przez entuzjastę, który w jego modernizację wpakował mnóstwo kasy.

Rok temu na imprezie nie byłem mimo, że wszystko działo się w moim mieście, ale wiadomo, rozjazdy i tak dalej. W tym roku planuję być na miejscu i wchłaniać duże ilości gumowych potworów, słabej animatroniki i flaków. Nie ma co więcej pisać, po prostu zapowiadam swoją obecność i tyle. Dorzucam stronkę imprezy, na której znalazłem obszerną bazę Dziwnego Kina. Mnóstwo staroci i inne ciekawostki, które wywołują we mnie kompleksy, bo z każdą literką alfabetu uświadamiam sobie jak niewiele jeszcze widziałem. Ale skąd brać czas, ja się pytam?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz